Luahan serabut giler

Lamakan aku tak update blog. Serious aku tak tipu, sejak kebelakangan ni, aku sibuk gila ngan assignment belambak-lambak, presentation plak, test pulak berderet, macam saje je nak menyeksa hidup aku. Test ni, aku xde la kisah sangat, tapi satu subjek jer, STATIC & DYNAMIC(bapak susah). Aku rasa macam kosong je otok aku mengenai subjek nie. Salah lecturer ke salah aku? Entahlah, tak guna nak dipikirkan lagi yang penting aku kena lepas subjek nie. No repeat.... Asal lulus sudah, memang bersyukur giler aku kalau lulus. Aku taip post ni pon lepas penat menghadap buku static. Petang tadi lagi, tak sedar langsung aku tertido depan buku static. Memang hebat ar buku static, buka jer terus buat aku tertido. Aku tak tengok lagi jadual exam aku, tapi yang pasi start 27 hb 4 hingga 9hb 5. Cuma 4 sbjek, tapi jarak masa agak lama. Ok la jugak, boleh la spend masa untuk study. Dah-dah.... aku nak study plak, dari tadi duk facebooking ngan blogging..... Buang masa je keje.........

Comments

Popular Posts