Kekalahan vs Kemenangan

Salam semua...... lepas habis je game kriket twenty20, aku balik umah akak jap kat Klang. Untung jugak kalah awal nie. boleh lepak2 jap. Hahahaha........ Tyme kat umah akak aku tu, aku ada terima satu mesej dari no yang x dikenali. Bertaip macam nie....

"salam. Anda di minta utk hadir ke tayangan 'Arrival' di DKP1 mlm nie pd jam 9mlm untuk mengambil hadiah kerana anda telah terpilih sebagai pemenang di dalam pertandingan 1N1U. Sy sebagai pihak penganjur berharap agar anda dapat hadir ke tayangan tersebut. Jika anda x dapat hadir, sila hantar wakil utk mengambil hadiah."

Untuk pengetahuan korang. Poster yang aku antar hari tu, telah dipilih sebagai salah sorang pemenang. Tapi tak pasti johan atau x. Seronok jugak ar. Tapi aku x dapat hadir ke tayangan tersebut sebab masih ade di Klang. Member aku pon tak dapat wakilkan aku sebab sibuk dengan kerja masing-masing. ALhamdulillah...... berjaya jugak.

Comments

Popular Posts