Tempoh "setahun setengah"


Jap-jap, nak sambung sikit lagi. Luahan hati dan perasaan pulak. Hahahaa........ Lantak ar, korang nak cakap ape, yang nak baca teruskan , yang xnak get out now dari blog aku! Hahaha...

Lebih baik korang tak yah baca ar....... (saje je aku luahkan perasaan aku)

Orang yang pernah bercinta mesti faham perasaan aku. Aku memang tak pernah bercinta. Bukan tak laku...(sorry sket!!) Bukan cerewet.....(sket jela kot) Bukan x minat....(belum bertemu lg kot). Tapi seriously, aku minat kat sorang, dari dulu sampai sekarang. First time aku minat kat sorang nie sampai tengok pompuan lain mesti ingat die. Tak tahu la, pernah juga aku cuba melupakan die, tapi makin aku cuba, makin aku terasa bahannye. Haih, inikah dinamanya cinta?? Sungguh aku tidak mengerti... Aku nie memang susah nak luahkan perasaan aku kat orang yang aku minat. Cuma dia sorang je stakat nie, aku luahkan perasaan aku. Malu la plak bila ingat balik. Tapi sampai sekarang aku masih tak dapat jawapan dan tak pasti apa jawapan nyer. Ntah la, bila aku ingat kenangan lama dulu-dulu macam seronok jer. Kalau aku terpaksa tunggu dalam tempoh masa yang lama pon mungkin aku sanggup tunggu.

"Cinta jahilliah", perkataan yang aku belajar dari dia. Mungkin betul ape yang dia cakap, tapi setiap orang dah ditetapkan jodoh masing-masing. So terima lah mereka seadanya, fahamilah mereka. cinta bukan untuk dipaksa.

Wah, jiwang pulak aku hari nie. Hahaha.........

'Tentang tajuk post aku kali nie, hanya dia sorang jer yang faham. '
Kalau terguris hati dan perasaan, mintak maaf banyak....

Comments

  1. cinta yg cakap tpon bagai marathon, msj mnjang dan bercakap bnda x penting, kluar dating berdua-dua an walopon masih belum muhrim, and banyak lg ar. hahahhaa

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts