Peperangan Bakal Bermula

Assalamualaikum kawan-kawan, first paper untuk final exam aku akan bermula sekejap je lagi, lebih kurang satu jam 45 minit je lagi. So, doa-doakanlah agar aku dapat jawab dengan tenang dan tak careless macam biasa. First paper aku nie ialah paper CSC425(Introduction to programming language), tapi bagi aku takde la macam introduction pon. Nak pecah gak kepala aku study subjek nie. Actually subjek nie kitorang dah amik tyme diploma dulu. Antara subjek core la jugak, 4 credit hour. Tapi tyme degree nie subjek nie dah jadi 3 credit hour walaupun dah ditambah beberapa chapter. Pelikkan? So, aku harap,dapat la aku score paper nie. Hehehehe......... Jom kawan-kawan, kita berjuang jap lagi.

masih sempat blogging walopon exam nak dekat
hahahaha............

Comments

Popular Posts