Bermalam Di Zamrud

Teringin jugak nak rasa tido kat kolej UiTM Penang nie. Hahaha......

Minggu nie, ramai dak-dak kelas aku yang balik kampung sebab cuti 'study week' yang agak lama la jugak. Yang tinggal cuma empat orang je, so disebabkan aku nie budak baik(kononnye la), aku pon teman la dorang tido. Hahaha..... Jangan fikir bukan-bukan pulak. Lagi satu, rumah sewa aku tu dah la panas, tido kat kolej nie sejuk la sikit. Sejak kebelakangan nie, tak tahu kenapa rumah sewa aku tu panas semacam jer. Tambah-tambah kipas syiling kat rumah tu macam malu-malu kucing je nak berpusing. No 5 mcm no 1.

Hari nie, malam pertama aku kat kolej Zamrud. Agak kebosanan jugak ar, sebab sunyi semacam jer. Kalau dekat Arau dulu, riuh la jugak. Mungkin ramai yang tengah study kot, sebab final exam pon dah nak dekat.(aku je x mula-mula nak study lg). Dah la kolej nie banyak binatang yang bernama 'Charlie'. Tension betul ar. Nama dah cantik dah, tapi sengat die bisa giler. Kalau aku tahan hari nie, insyaAllah esok pon aku stay sini lagi, Hehehehe......


gambar nie xde kaitan pon
saje nak mencantikan
hehehee

Comments

Post a Comment

Popular Posts