Matlamat Sebenar


(photo dari blok nurfaizfoat)
Salam sejahtera kepada semua para blogger atau pembaca-pembaca yang tersesat kat blog nie atau secara rela menyesatkan diri disini. Untuk pengetahuan korang semua, blog ini telah lari dari tujuan sebenar ianya dicipta. Tujuan utama blog ini diciptakan adalah untuk memaparkan gambar-gambar yang telah aku ambil dan antara yang terbaik dalam koleksi gambar yang pernah aku ada. Kalau korang semua perasan, post-post terawal aku dulu semua ialah gambar, gambar & gambar. Bukan aku dah malas nak uploadkan gambar, tapi sekarang masa x mengizinkan aku untuk menjadi fotographer sambilan yang tak diiktiraf. Aku ni bukan la perompak hak milik orang lain, semua gambar-gambar aku ialah hasil tangkapan aku sendiri. Sebab tu la sekarang aku dah kurang uploadkan gambar. Kalau ambil gambar orang lain, hari-hari pon aku bleh google in kat internet cari gambar-gambar menarik. Tak baik la macam tu kan. Kalau boleh, buatla sesuatu tu guna kreativiti kita sendiri. Seteruk mana pun hasil, kita patut berbangga kerana kita mampu sampai ketahap itu.

Nak jadi terus perfect susah la kan. Thomas Edison pon bukan sejak azali bijak. Dah beratus-ratus kajian, dan eksperimen baru la dia dapat ciptakan sebuah mentol lampu tapi manfaatnya untuk semua manusia sampai la sekarang. Terus terang aku bagi tahu, idea untuk buat blog nie ialah disebabkan kawan satu kelas aku iaitu Baang@Nur Faiz Foat.... Aku suka betul ngan gambar yang dia shot. Boleh dikatakan agak pro ar. Tahniah ar Baang. Aku akan sentiasa support ko. Kalau korang nak tengok gambar yang dia amik, klik kat link ni nurfaizfoat.blogspot.com. Mungkin lepas nie aku akan upload gambar terbaru aku. Original dari aku. Hak cipta terpelihara.... hahahaha..... Teruskan menyokong aku. Terima kasih...

Comments

Popular Posts