I kept delaying my work until I forgot

Belambak-lambak kerja aku sekarang. Bukan salah sesiapa, tapi salah aku sebab selalu sangat tangguhkan kerja. Memang banyak, serius tak tipu. Kalau tak percaya tanya aku. Assignment dah la complicated, dan langsung x faham macam mana nak buat. Haih, ingat degree boleh la relax dari diploma tapi vise versa pulak. Dulu buat report cuma 2 3 pages jer, sekarang mesti more than 10 pages. Dulu autocad just beberapa pelan, tapi sekarang empat pelan penuh, satu pun takleh tinggal.
Memang susah betul ar nak hilangkan tabiat malas dan tangguhkan kerja nie. Aku rasa bukan aku sorang je, kau pun sama. Kau la, yang tengah baca blog aku ni. Tak yah nak tipu, aku tahu dah. Siapa yang ada petua nak hilangkan tabiat nie bagi tahu ar kat aku.

Comments

  1. eh, aku tak sm pun cam hg..haha..
    ssh owh nk buang tebiat 2..

    eh (lagi) dploma hg bpa lm?sat ja dh bt dgree..

    ReplyDelete
  2. ceh, ang x yah wat assignment pon pndai gak.hahaha..... aku wat fast track ar.... aku x dpat diploma. diploma aku kira mcm asasi.....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts