Luahan-mengarut

mengarut jap

tadi aku baru je abes kelas ECM407
skg ada gaps 3 jam sblom start kelas ECS408
balik umah jap menghadap laptop

memang lama betul aku x meng'update' blog aku nie.
sebenarnye memang banyak bende aku nak cerita
tapi masa x mengizinkan
padahal time Degree nie, xde la sesibuk time diploma
yang jadi masalah ialah mata aku nie
asyik x larat jer nak bukak
sampai umah jer
nampak bantal terus tido
tido plak, bukan sekejap-sekejap
kadang-kadang orang azan maghrib baru bangun
memang lansung x sedar
nasib baik member aku kejutkan
kalu tak, sampai esok pagi baru bangun
hahahaha.......

agak seronok jugak ar duk kat penang nie
mintak-mintak la kau x lalai
sebab nie jalan terakhir aku
kalu aku jumpa jalan mati
memang x leh U-turn balik
hehehehe......


No comments:

Post a Comment

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.