Cara Nak Naikkan Berat Badan


Ada tak manusia yang nak tubuh dia kurus kering tak pun obes terlampau? Aku rasa orang gila je la kot. Bagi lelaki, semua nak badan mereka tegak, sasa dan berketul-ketul 'six pack' kat tubuh dorang. Sama ar ngan aku, tapi usaha tu langsung takde. Haha.... Susah betul la nak naik kan berat badan aku ni walau 1kg sekalipun. Nak kata aku makan sikit, tak la sikit sangat. Kadang-kadang dalam sehari dam Rm15 gak duit aku habis untuk makan. Exercise pon selalu gak petang-petang, tapi berat badan aku tak pernah melebihi 60 kg. Nak sampai 55kg pun susah. Pernah juga aku dengar orang cakap yang orang kurus nie kalu makan banyak berat badan tak naik, tapi perut yang makin membuncit. Tak tahu la kalau benda nie fakta atau auta semata-mata.Aku ada terbaca cara nak naikan berat badan, tapi tak pernah pula cuba. Kalau korang nak cuba boleh la..

Cara-cara Menaikkan Berat Badan
korang cuma tekan right klik pastu zoom in gambar kat bawah nie....

Comments

Popular Posts