Luahan-Kampus Baru

UiTM Kampus Bukit Mertajam, Penang

Alhamdulillah, hari nie dah hari kedua
aku di UiTM kampus Penang nie
dak degree EC220 telah dibahagi kepada 2 group
pembahagian group bagi aku agak tidak adil
bayangkan, dak group CB1B dak laki sume dari arau
tapi group aku lak, CB1A 2 orang je dari arau
mostly dari kampus Pahang ngan Penang
nasib baik la orang otak sempoi gak
boleh la join
lagi satu masalah ialah
dalam group aku aku ngan dak arau lagi sorang je duk luar
yang len sume duk Kolej
actually ktorang x dapat penempatan
tapi ramai dak UiTM cnie duk luar
so banyak la kosong
walaubagaimana pon, dorang kena bayar
bila pikir balik
macam masalah gak
sebab nanti kalu dapat assignment or tutorial
mesti susah kitorang nak bincang
hidup sini agak bebas ar dari arau
Pak Guard x de ar strict sangat
no more benci Pak Guard
hahahaha

Comments

Popular Posts