Site Visit To Cameron Highland

04-06/02/2010
Students Bachelor of Enginnering (Hons) Civil went to site visit in cameron Highland

Perjalanan bermula pada pukul 4.30petang dari UiTM Penang menuju ke Gua Musang.Perjalanan yang agak meletihkan dengan keadaan jalan seperti ular kena palu. Malam pertama menginap di Taman Etnobotani Gua Musang. Pada keesekon pagi, bermulalah pengembaraan kami ke Cameron Highland. sepanjang perjalanan kami diberhentikan dibeberapa tempat untuk menkaji batu-batu yang terdapat di Malaysia ini. Agak membosankan dengan keadaan cuaca yang amat panas. Site Visit masa diploma lebih menyeronokan berbanding kali ini. Aku pun tak berapa pasti dengan objektif sebenar site visit kali ini. Ianya lebih kepada suana melancong. Ilmu yang diperolehi juga tidaklah begitu banyak berbanding dahulu. Tetapi cukup membahagiakan kerana dapat menghilangkan badi kerja autocad dan kebengangan terhadap subjek static & dynamic. Terlalu penat untuk aku menceritak semuanya.
So tengok-tengoklah gambar-gambar kat bawah nie.







Comments

  1. wah2 ! sedapnye tgk strawberry tuh..
    pergi cameron tak belikan pon =(

    ReplyDelete
  2. hahaha..... bukan x nak bli tapi tak leh simpan lame nanti jdi jus. hehehe..... sy sndri pon x bli, amik gambar je. hehehe....

    ReplyDelete
  3. ehh..pak wang dh wat degree ea!bley plak camtu..pttla cam heran napa ttba kat penang plak..aritu kat uitm ps kan!

    ReplyDelete
  4. aku wat fast track ar...... mcm bdak2 asasi, egree nie aku amik 4tahun. hehehe..... pasni InsyaAllah pndah sh alam plak.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts