Hasil kreativiti Terbaru


sekarang dah macam jenis gadget baru dikeluarkan
tahap kecanggihan pon dah bertambah-tambah
memang boleh jadi gila kalau nak buat pilihan
yang paling digilai sekarang ialah handphone
tapi aku masih setia dengan SE k810i aku
nak tahu tak kenapa?
inilah satu-satunya gadget yang aku beli dengan titik peluh aku sendiri.
Sampaikan aku sanggup tak pergi ke rrombongan perkahwinan abang aku
semata-mata nak kumpul duit beli hanset nie
tengah orang duk gila-gila nak beli nset baru
aku pulak sibuk meng'upgrade'kan handset aku

smart tak?
kalau tak smart pon xpe,
janji aku suke
hahahahaha


No comments:

Post a Comment

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.