Berita Yang agak mengembirakan

Lamakan aku x update blog?? Hahahaha..... Biasa ar, kalau korang buka blog yg dah lama tak update, mesti dorang akan bagi alasan internet slow or busy ke hape ker. Dan benda tu jugalah yang berlaku kat aku.... assignment punya la banyak, tambah pula yang dah lama buat pekasam dan report yan tak siap-siap.

Back to the point. sebenarnya berita nie dah lama, tapi sekarang baru aku berkesempatan nak ceritakan kepada umum. Hahahaha.... macam cerita sensasikan. Hari selasa lepas, kami budak degree awam ada perjumpaan dengan Dekan FKA. Dan berita yang agak mengembirakan aku itu ialah kami akan bertukar ke Kampus Shah Alam pada semesta hadapan. "Confirm....", tulah yang dicakapkan oleh dekan, tapi tak pasti la betul ke tak. Biasalah, kita hanya merangcang, tuhan yang menentukan. Shah Alam, apa yang best ar? Aku pun tak tahu kenapa aku nak sangat pergi UiTm Kampus Shah Alam tu.... Aku nie memang jenis suka merantau. Kalu boleh satu dunia aku nak pergi. Especially Jepun... Sape nak sponsor boleh la. Hahahaha...... Tapi best jugak duk kat kampus cawangan Penang nie. Member-member pon ok, tempat pon ok, kira sumua ok ar.... I ok u ok, malaysia boleh. hehehehe..... (xde kaitan pon)...

Comments

Popular Posts