Alkisah Dua Orang Tom Boy

Mari tuan puan dengar ini cerita. Alkisah dua tomboy yang bangang orangnya..... hahaha....
Setiap cerita mesti ada introductionkan, so kita ikut flow ar.

Kisahnya bermula macam nie, dalam pukul tiga lebih lepas habis crite Dyesebel kat astro prima, aku pun bertolak ke bandar. Tujuan aku ialah nak pergi Ambank untuk selesaikan masalah smart card aku yang tak boleh guna. Lepas pergi ambank, aku pergi pulak CIMB bank untuk buat pembayaran sistem LinguaPhone. Dalam perjalanan balik, aku lalu la kat parking belakang Maybank, pastu aku nampak dua orang tomboy yang badan ala-ala saiz peserta the biggest loser sedang memandang antara satu sama lain. Ingatkan dorang tengah buat adengan sonsang. Tetiba salah sorang dari tomboy tu menampar pipi yang sorang lagi tu. Pelik aku. Aku pon apa lagi, cari port yang terlindung sikit dan usha dua orang tomboy nie. Nak tergelak aku, gaya memang dah macam laki, tapi bila bergaduh masih ala-ala pompuan. Apa class main-main tarik rambut. Siap menangis lagi. Kata nak jadi laki.... Hahaha...... Bodoh betul dua orang tomboy nie. Memang tak tahu malu betul. Boleh pulak bergaduh kat tempat awam. Yang syoknya, orang-orang yang lalu kat situ takde sorang pun yang meleraikan pergaduhan tu. Bosan tengok skill yang sama jer. Aku pun balik la. Macam mana kesudahannya aku pun x tahu.

Dalam perjalanan balik tu plak, berlaku insiden yang memalukan kat aku. Tengah jalan-jalan depan Pasar Payang tetiba kaki aku terpeliok(tergelincir) siap melatah ag. Hahahaha....... Malu tak yah nak cakap ar. Dah la ramai giler orang, nak-nak sekarang tengah cuti. Pelancong belambak-lambak. Aku pun jalan straight jer wat gaya ala-ala cool. Hahahaha......... Nasib baek orang x perasan sangat, tapi ada ar 2 3 rang yang nampak. Lantak diorang ar......

Comments

Popular Posts