Pertandingan Poster

Apa tajuknyer??
Uitm penang telah menganjurkan satu pertandingan poster sempena 1N1U(1Nation 1Ummah)
memang dah lama aku tak masuk pertandingan melukis poster nie. Last aku masuk tyme aku form 5. Berkobar-kobar semangat aku nak masuk pertandingan nie. On that day, aku terus pergi JJ beli barang untuk melukis, banyak gak ar habiskan duit. Janji aku puas ati. Dah 2 hari aku habiskan masa ngan melukis poster nie. Kan aku dah cakap, kalau aku suka dalam sesuatu bidang tu, aku mesti fokus. Berhabis duit pon takpe.... Tapi poster aku nie masih tak bertajuk. Sebab aku confius nak bagi jajuk apa.... Kalau korang ada idea boleh la sumbangkan idea korang tu kat aku..... Muka terap yang best nanti akan di pilih, tapi hadiah takde. ehehehehe.....





masih belom siap lagi.
nanti aku akan upload yang dah siap k??
agak-agak, boleh menang x??

Comments

  1. kenapa poster ko ade gmba buah durian?

    ReplyDelete
  2. poster aku dah siap... nanti aku tunjukkan & ko fahamkanlah mksudnyer tu. heheheeh..... gmbar x leh nak upload lg, ternet lembap...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts