Hari yang Malang + Gembira

Agak bengang aku pada pagi khamis nie. Hari nie aku ada test JPJ. Semangat aku bangun awal walaupun semalam tidur lambat sebab study calculus 2 @ Math 435. Lepas bersiap, aku call la agency tempat aku register buat lesen untuk pergi ngan dorang. Banyak kali gak aku call, tapi xde orang angkat. Mungkin dorang x masuk kerja lagi kot. Pastu aku pun pergi la tunggu kat bus stop. Aku cuba la call skali lagi, tapi dorang gitaw yang van dah penuh.

Tension giler aku, terpaksa la naik moto. Aku bukan x nak naik moto, tapi pagi-pagi jalan memang sesak sebab ramai yang nak pergi kerja. Sampai sana, aku salah tempat pulak, ingatkan kat JPJ tapi kat pusat latihan memandu IDI. Sampai sana plak tengok-tengok oang queue macam ade bagi sumbangan makanan percuma, panjang mak aih. Aku pon beratur la, tetiba aku perasan yang aku lupa bawa Lesen Moto sebab semalam member aku pinjanm moto, terbagi skali ngan lesen. Terpaksa la patah balik. Berpeluh habis badan aku. Bawak moto dah macam nak lumba haram. Sampai kolej, kol member aku x dapat plak. Terpaksa la kejutkan dorang. Aku pon patah balik. Nasib baik la, test JPJ buat ikut alphabet name. Untung gak ar aku dapat buat awal.... Huhuhu...

Dan Resultnya.........

GUA LULUS BABE
(^-^)

gambar yang xde kaitan

Comments

Popular Posts