Apa Jenis Makhluk Ini? Part 2

Salam semua, disebabkan rasa ingin tahu membuak-buak pasal Salleh Gregor nie aku pon membusykan diri aku search pasal Makhluk Aneh ini. Famous la plak makhluk nie. Kadang-kadang tension gak aku ngan makhluk nie, nama die dah la sama ngan bapak aku. Mencemarkan nama Salleh je. Makhluk oh makhluk. Apa nak jadi ngan kau nie?

Kat bawah nie ada beberapa gambar yang dicopek oleh blog-blog dan laman sesawang yang aku terjah. Sorry sebab ambil tanpa kebenaran, tapi aku tak ubah watermark korang tu. Hehehe...
Gambar nie di ambil dari blog die, tapi buat masa sekarang blog die telah di private kan sebab takut punya pasal la kot.


Klik Untuk pembesaran

Benci betul die ngan orang Melayu... Kenapa & Mengapa aku pon x tahu. Mungkin ini cara yang diajar oleh mak bapak mereka dari kecik. Tapi nak menunding jari kat orang lain susah jugak. Yang Pastinya Salah Makhluk nie!!

http://2.bp.blogspot.com/_BGF6L2VNuiw/TGt_wsJcNPI/AAAAAAAAAv4/_LX7CmNf8ew/s1600/Salleh+Gregor+Samsa+Party.jpg

nie pulak gambar gambar yang diperolehi dari blog die. Siyes macam pasti gay. Mungkin die nie penganut ajaran sesat kot. Spesis Ayah Pin, Kahar and the geng.



Nie Pulak gambar markas dorang buat keje x berpedah.
Alahai, ramai pulak geng-geng makhluk nie. Nampak muka macam Melayu je semua.
Berubah la Oiii!!!!!!!



Antara 3 orang dalam gambar tu salah sorang ialah Salleh Otak 'gegor' nie.
Tapi tak pasti yang mana satu. Rasa-rasa yang gemuk tu kot. Wah, hensem la sangat. Kalau tak jadi Melayu pon xpe. Kat tangan pulak pegang botol arak. Alahai Si Makhluk nie. Sesat SESAT!!!

Comments

  1. nauzubillah!! weols skrg tkot ler...ramai lak yg gay kt mesia nie..

    ReplyDelete
  2. betui2x.... dah la gay. sesat plak tu..... bkn stakat hina islam, ngan melayu2 skali die hina. org mcm nie patut cmpak ke laut jer... :d: :d: :d: :d: :d: :d: :d: :d: :d: :d::d::d:

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts