Apa jenis Makhluk Ini?

Wednesday, August 18, 2010
http://1.bp.blogspot.com/_m8j9f9q1ZqU/TGngU1VibXI/AAAAAAAAAU8/-K3rRKxoSCY/s1600/Salleh-Gregor-Samsa1.jpg
Sila Klik Kanan & view image untuk pembesaran

MasyaAllah, apa nak jadi ngan dunia sekarang?
Terkejut gila bila baca statement makhluk kat atas nie. Kalau betul die tak puasa kenapa nak maki-maki orang yang berpuasa. Sungguh hina makhluk tersebut. Bukan setakat sorang je, malah geng-geng die sekali pon terlibat sama. Ingat nak tolong nasihat tapi dorang pon 2 x 5. Tak dapat aku bayangkan macam mana kehidupan makhluk-makhluk kat atas nie. Boleh die main-mainkan salah satu rukun Islam. Paling menyedihkan, makhluk nie sama agama ngan aku walaupun hanya pada sekeping i/c. Minta-minta makhluk nie cepat bertaubat sebelum terlambat.

4 Comments:

Tyratyra said...

astaghfirullahalazimm.
:g:

anna-m0i said...

mmg x paham Islam y sebenar..cmtu la ayt2 y biasa kuar...masalah aqidah sungguh org tu...y teruk nye siap ade geng lagi...masyaAllah..~

Hezesuze said...

tu manusia bengap namenye...huh!

Azwan@Mr Money said...

tu pasal... mmg spesis bengap la makhluk nie.... xsedar yg dorg tu hidup menumpang..... :d: :d: :d: :d: :d: :d: :d: :d: :d: :d:

Post a Comment

 
Aku Si Typo © 2010 | Designed by Budak Nakal | Blogger Template by kozumi_ro
Seo Template By Budak Nakal Blogspot