Budak Baru Belajar Kini Berwajah Baru



Wohoo...... Dah Lama kan aku tak update blog nie dengan cerita-cerita baru. Asyik contest-contest. So, sekarang selamat tinggal dunia contest-mengontest. Hari nie nak cerita dengan perubahan mendadak pada blog "Budak Baru Belajar". Siapa perasan, cepat bagi tahu kat aku? Hehehe.........

"Budak Baru Belajar" kini dengan template baru. Hasil design daripada Budak Nakal. Cayalah bro, serius smart. Memang aku berpuas hati ar ngan perkhidmatan yang diberikan. Kalau korang nak belajar macam mana nak upgrade blog korang, bolehlah singgah kat blog Budak Nakal kerana bermacam-macam tutorial dan widget-widget baru yang korang boleh dapat dari sana. Design memang lain dari yang lain.



Muka aku ngan kartun kat header tu sama tak? Hehehe.......... Semacam kan? All created by Budak Nakal. Dulu selalu sangat aku tukar template blog aku, tapi sekarang siyes aku berpuas hati. Maybe dah boleh remove sume folder-folder template blog kat dalam lappy aku.

Comments

  1. nice header!! i like :) so u dh tak mau join contest2 ker...or may be u guna another separate blog for contest purpose perhaps?

    ReplyDelete
  2. thanks, stakat nie bia dlu la. Nanti dah tenang2 skitbaru kembali kontest-mengontest nie. heheheh :l:

    ReplyDelete
  3. berapa enk owner budak nakal tu buat kan u template & header blog?

    ReplyDelete
  4. Salam, soal harge sila tanya pada Enk Budak Nakal. hehehe...... :e:

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts