Perarakan panji-Panji FKA

Mentang-mentang dah tranfomasi dengan template baru, rasa rajin la plak nak buat entry baru. Dulu suram je. Blog pon dah bersawang habis. Hari nie aku nak cerita pasal kami budak-budak Fakulti Kejuruteraan Awam terlibat dengan perbarisan Sukan Antara Fakulti. Bukan rela hati yea, tapi terpaksa. Dah nama pon terpaksa so kmitmen yang diberikan pon ala kadar je. Latihan selama 9 hari, 3 kali je aku datang. Hahaha....... Alhamdulillah semua dah berjaya buat lintas hormat di Stadium UiTM Shah Alam pada 6/8/2010 ari tu. Dan alhamdulillah juga kitorang dapat tak dapat tempat pon. Hahahaha.......... Padam muka, dah komitmen pon ala kadar segera macam mana nak menang.

Tapi yang bestnye, kitorang lepak-lepak sambil ambil gambar. Orang bagi ucapan kat depan, kitorang kat tengah padang sibuk ber'posing'. Dah satu group mat and mek photogenic. Selagi tak penuh memory camera tu, lagi la dorang amik. Aku pon x terkecuali. Santap la gambar kat bawah nie, dah upload banyak-banyak takut tak tertengok plak.



Kat atas nie, gambar geng 3 sekawan. Actually ada lagi sorang, tapi tak kawad. Duduk kat tepi je tengok. Ni la geng-geng yang gila bergambar, hampir ke semua gambar malam tu ade muka dorang. Hahaha........ Dorang nak sangat amik gambar ngan aku, maklumlah artis terkenal. Hahaha.... Jangan marah erk geng 3 serangkai, ops tertinggal lagi sorang, 4 serangkai.



Nie pulak gambar-gambar budak Part 2 Ec220. Posing tak maw-maw walaupun kekalahan sudah ternyata di tangan kami. hahaha.... Janji seronok.



Nie pulak gambar aku ngan member lama. Aku ngan dia kenal sejak form 3 agi tapi nie first time kitorang jumpe. Die nie budak law, kecil molek orangnya. Tapi kitorang hanya kawan ye. Pengosip-pengosip kat luar tu, jagan pandai-pandai buat cerita. Hahaha...



Beruang kat atas tu ialah maskot bagi Fakulti mana ntah. Saja nak enter frame dalam gambar aku. Sila faham ngan statement tersebut, bukan aku yg nak amik gambar ngan die tapi die yang tumpang glamour aku. Hahahahaha.................. Sila setuju.

Comments

  1. wei aku la y lagi sorg tuu..haha..x brkawad sbb brsebab...ngelat..:P

    ReplyDelete
  2. eleh..... ko la ngelat. hahahaha........... t walopon kne kawad, tp cm best gak. :i: :c:

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts