Korean Drama Review - Greatest Love

Salam... sebelum tido dan xde pape nak buat, so aku rajinkan diri nak wat Korean Drama Review. Eh jap, pelik ker laki suke tengok citer korea? kalau betul, ade aku kisah.. huahuahua... Aku nak wat review untuk drama 2011 dulu yang aku dah tengok. 1st citer Greatest Love.

http://www.randomdetox.com/wp-content/uploads/2011/05/the-greatest-love-4.jpg

kalau nak tahu sape yang berlakon boleh google jer. Citer nie bagi aku best la jugak. Sebelum aku nak download Drama Korea, 1st aku akan tengok pada genre citer tu. Aku suke yang romantic comedy sebab lawak. Dah nama comedy takkan seram pulakkan. Kalau tengok poster kat atas tu pon dah boleh agakkan mesti kisah cinta tarik tali.

Cerita nie berkenaan seorang perempuan yang dulunya famous giler sebab die salah sorang artis dalam kumpulan K-Pop iaitu National Treasure Girls. Lepas tu kumpulan dorang berpecah atas sebab-sebab tertentu. Semua orang salahkan si pompuan nie sebab group dorang berpecah.

Lepas tu pompuan masuk rancangan reality ape ntah tajuk die, pasal nak temukan jodoh. Die kenal la dengan seorang lelaki yang pakai spek mata tu. Dalam masa yang sama laki lagi sorang tu jatuh cinta kat die yang dulunya memang x suke kat die. So berlakula proses tarik tali. Yang kesianya ialah pompuan tu la sebab macam dugaan yang dihadapi tambah-tambah bila orang fitnah die punca perpecahan group National Tressure girls tu. Citer boleh tahan lawak dan banyak mesej yang tersirat dalam citer nie. Yang paling aku suke, mesej berkaitan seorang kawan yang sanggup menerima kutukan dan fitnah demi menjaga kawan yang lain.

Bagi aku tak rugi la kalau korang download and tengok citer nie.... tapi heroin die x berape nak Cun. hohoho.....

Comments

Popular Posts