Pakej Melancong dan Baktisiswa Yang Menarik!


Salam korang semua, teringin nak melancong tak atau nak buat program dengan budak-budak office atau tempat korang belajar? Kat sini ade beberapa pakej yang ingin ditawarkan. Kalau berminat boleh roger. Nak diskaun? No hal harga still boleh nego. Lagi ramai yang pergi, lagi banyak diskaun korang boleh dapat.

Apa yang ada dengan pakej kami? Penginapan, pengankutan (darat), makanan minum dan tiket ke beberapa destinasi adalah termasuk dalam bayaran. TETAPI tiket flight tidak termasuk. Kenapa tidak? Sebab kami lagi prefer peserta beli sendiri sebab dorang boleh dapat harga lagii murah. Kalau agen yang belikan, confirm-confirm akan ada sedikit komisyen. Mungkin juga banyak, so rugi la untuk korang. Lagi pon AirAsia selalu buat promo, so tiket pon boleh dapat dengan harga murah. 

Bagi mereka yang nak buat program tu, jangan risau, kami akan sediakan bas sepanjang program korang. Dari hari korang sampai hingga hari last korang kat sana. Bas tu akan follow korang 24 hour. Makanan dijamin halal sebab company kami sangat mementingkan kehalalan.. Boleh rujuk sini Ez Kembara Company kami adalah company yang berdaftar. So jangan takut kalau ade penipuan atau ape. Boleh datang office jugak kalau mahu, dekat batu caves. Alamat boleh lihat di website kami (just click previous link).

Alang-alang dah promote nie so saya nak cerita la sikit pengalaman buat program kat luar negara nie. Siyesly TERSANGATLAH BEST. Lagi pon masa korang belajar nie la banyak masa FREE dan senang nak cari sponsor bagai sebab ade sokongan dari pihak Universiti. Bila dah kerja nanti, nak dapat cuti pon susah. Alhamdulillah setakat nie, saya dah pergi ke 3 tempat tanpa menggunakan bajet yang besar sebab sebahagiannya disponsor dan hasil dari kutipan yang kami buat. Nak tahu camna? Boleh drop komen. Anatara tempat yang saya pernah pergi ialah Kemboja, Vietnam, Surabaya dan in shaa Allah bulan September nie akan pergi Beijing pulak. In Shah Allah juga xkan keluar satu sen pun, semua melalui kutipan dana dengan menbuat jualan-jualan di UiTM. 

Ada banyak lagi tempat menarik. Dan yang paling best tentatif perjalanan boleh ditentukan oleh pihak anda sendiri. Kalau nak kami buatkan pon boleh. Just inform je pada kami. 

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya di 
017-9104092 
atau like page facebook kami


Comments

Popular Posts