Farewell Party For International Students

ari nie aku terajin pulak nak update blog sebab nye aku bosan giler duk rumah sorang-sorang kat Sek 7, Shah Alam nie. Gambar-gambar kat bawah nie taken masa farewell party Student International UiTM Shah Alam. So kalau tengok gambar kat bawah nie, kebanyakkannya memang foreigner. Aku dijemput pon atas atas undangan untuk menyampaikan sijil dorang sebab join program yang kitorang organized. Some of them aku kenal, tapi ade yang x kenal.... just men amik-amik gambar jer.

Time nie dah nak abes, semua amik gambar kenangan bersama-sama.

Nie pulak, gambar-gambar geng German yang joined program kitorang organized dulu masa kat Homestay Sepintas.


Felix, Markus dan Aku. Siyesly Felix memang tinggi giler. Bayangkan aku yg tinggi hampir 180cm nie pon terpaksa mendongak bila bercakap ngan die. hahahaha

With middle east friends, tak tahu sape name tapi dorang nie sume baik-baik.

Nie gambar aku ngan torben, kami nie satu family masa program keluarga angkat dulu. Tapi gambar blur sebab orang yang amik gambar nie, xreti guna camera aku. TENSION.....

Last gambar... xde pape nak cakap. Bye...

Comments

Popular Posts