1st Trial Using Olympus Om-10

Entry bergambar. actually gambar-gambar kat bawah nie ialah gambar dari camera baru aku iaitu Olympus OM-10. Dan nie merupakan hasil percubaan aku. Gambar memang catik, tapi memerlukan kepakaran yang agak tinggi untuk guna camera nie. That y, banyak gambar yang blur. Tapi seriously aku suka gambar-gambar dari camera nie. Bagi aku, lagi cantik daripada DSLR.

Nie gambar Hanan & Amirah Ali Chew semasa majlis anugerah dekan FCE. Gambar dah lame tapi aku baru je cuci filem.

And this group of girls pulak, classmates aku yang mendapat anugerah dekan malam tu. Actually ade ramai lagi. X clap aku dalam 20 ++ jugak la yang dapat dekan. Lebih daripada separuh kelas kami yang semuanya seramai 44 orang. Jangan tanye kenapa ramai sangat yg dapat dekan. Jawapannya tentuhlan tiada kaitan ngan course aku nie senang, tapi dorang nie memang jenis hyper study. Core punyer rajin. Almaklumlah, budak Fast tracked.

Nie pulak masa buat BBQ yang apgi2 tu. Aku ade criter dalam entry sebelum nie. yang tukang bakarnya ramai, tapi ayam & sosej semua rentung. Tak tahu dorang buat ape. hehehehe

Tak sabar menunggu ayam untuk dimasak. Sampai ternganga mulut. hehehe... Just kiding my pren.

Nie pulak, geng-geng yang tugasnya menhabiskan makanan time tu. tengok la badan sorang-sorang. Muke ceria je sebab dapat makan banyak dari yang lain. hehehee

And lastly, nie gambar classmates aku yang siyesly sporting abes semua(oh, no!) Kepada penganjur program, terima kasih banyak-banyak yer. :)

Comments

Popular Posts