Trip to Batu Feringghi

x pasti btul x ejaan tempat tu. Hehehehe...
Sebenarnya, trip nie dah lama.... selalu je lupa nak update.. Biase ar, ternet hari2 buat cat walk tyme aku nak blogging. Xmacam Tyra ngn cik icah, hari2 update.... hahahaha..... saja nak publisiti nama korang... Tak cilap aku, trip nie 3/2/10 kot, sehari sebelum nak pergi site visit ke cameron highland. Mula2 aku ikut just suka-suka sebab nak teman classmate aku, MuZir pergi beli sweater. Last2 terbabas ke batu Feringghi nie plak. Tempat yang berpantai nie mmang aku suka. Hehehe.... Tapi sayang, tyme kitorang pergi nie, langsung x plan ape2 sebab ingat nak pergi suka suki jer. Kalau tak, boleh bawak baju extra and bermandi manda kat situ.... Lama giler x mandi laut. Esok bdak umah aku plan nak gi sedim, kalau jadi. Alhamdulillah la. hehehehehe.... Untuk pengetahuan korang, nie ialah kali pertama aku ke tempat nie. Agak best ar, tapi jalan nyer macam ular kena palu.... Ngan Mizan bawak van ala KL drift... cuak pon ade. Tapi buat2 cool je. Hehehehe...... Alhamdulillah kitorang selamat sampai dan selamat pulang.

Comments

Popular Posts