Terima Jemputan Makan Malam Bersama Duta German


Untung sebenarnya bila korang aktif berpesatuan. Macam benda korang dapat buat. Nak pergi mana-mana pon berteman. Walaupun aku nie jenih forever alone, tapi aku nak gak berteman. Alhamdulillah, masuk je kat UiTM Shah Alam nie, aku dah jatuh cinta dengan persatuan Badan Peer Kaunselor. Pelbagai aktiviti dah aku join. Pergi sini, pergi sana. Yang paling best, aku dapat pergi ke Kemboja dan Indonesia. Daripada tak pernah keluar negara, tak pernah naik kapal terbang.. Last2x sudah berani travel merata. hehehe...... Dan minggu lepas baru je balik dari surabaya. InsyaAllah nanti aku akan update kisah ke surabaya.


Nie gambar masa aku join German Day kat UiTM Shah Alam. Jadi orang yang bawak bunga mangga. Pakain kaum mana aku pakai pon ak tak tahu. Tapi sungguh menyeronokan. Aku rasa kalau ak tak join persatuan maybe ak pon x teringin nak buat dan merasai pakai bende2x macam nie. hehehe 


Diampit oleh usher2x yang montel2x belaka. Aku paling slim dan tough disitu. hahahaha..... 


Dan dapat bergambar bersama Ambassador of Germany, korang ade? hahaha.... Time nie aku dapat lucky draw jemputan makan malam bersama die, tapi terpaksa bagi kat orang lain sebab aku ade program on that date.




And again, aku baru je terima email yang kami yang membantu time German Day tu dijemput ke majlis makan malam bersama Duta German nie skali lagi pada 4 oktober 2012. harap2x xde pape yang penting pada tarikh tu. hehehee

Comments

Popular Posts