My Friend Is My Enemy

Damn... pagi-pagi buta update blog... siang2x sibuk giler vavi sebab banyak kerja. So hari nie baru aku nak mula menyemak kat blog. Aku nak cerita satu bende jer, maybe blog je la tempat aku rasa macam best je kan... nak maki-maki pon xde orang nak cakap pape. Kawan aku plak duk tanya bila nak update blog, malas nak cerita sebab sampai sudah tak habis cerita aku nie.

Sebenarnya ade sebab kenapa aku update blog pagi-pagi butaaaaa nie. Aku Stress melampau-lampau sebab kawan-kawan sekeliling. Nama je kawan, tapi perangai macam tetttt..... Aku malas nak maki korang sebab aku rasa macam aku jadi bodoh bila marah kat ko pasal benda bodoh yang ko buat. Ko pergi jaja nama aku merata-rata cakap aku buat nie buat tu. Semua bende tak kena. Ape ko nak sebenarnya, aku ade wat salah pape ke ngan ko? Kalau ade, cakap depan-depan. yang ko pergi cerita kat orang lain tu kenapa? Ko ingat boleh selesaikan masalah ker?

Aku macam menyesal giler join persatuan, sebab berpesatuan aku hilang kawan. Tapi bukan salah persatuan tu, maybe salah aku dan salah KAU sebab xleh terima arahan dan terlampau nak ikutkan perasaan. Bende remeh pon nak besar-besarkan.

Kami buat program ko x nak join. Bila dah abes program ko bising-bising cakap AKU x ajak. Kenapa perlu aku? Bila masa pulak aku yang jadi wakil untuk cari orang yang nak join? Bila ade program lak, ko diam jer. Program yang best-best ko nak join, program yang biase2 ko x nak pulak join. Kalau program camtu ko xde plak nak terasa kalau aku x ajak ko. Ko nak ape sebanarnya?

Pastu ko pergi cakap kat orang yang aku nie ajak member-member bila last minute sebab dah xde orang nak join. Aku nak tanya ko, time awal-awal 'minute' tu ko ade datang jumpe aku ke cakap nak join? Kalau gosip ngan bende yang tak betul tu ko boleh sebar satu dunia, kenapa aktiviti yang kitorang buat tu ko xde pulak nak gtaw kat member-member yang lain? Pastu bila x tahu, kate aku x ajak korang. Dan ko sebagai kawan, kalau ade masalah mesti aku minta tolong ngan ko. Program xde orang, mesti la aku ajak ko, xkan aku nak invite orang giler tepi jalan.

Arghhh bengang giler. Kadang-kadang, orang yang aku tak expect pon boleh buat bende bodoh camni. kalau tak suke, CAKAP DEPAN-DEPAN. Aku tau aku bukan bagus sangat. Ko pergi buat cerita belakang-belakang kenapa? Pastu tambah perencah secukup rasa plak. BANGANG!!

Comments

Popular Posts