Cu Bace Kalu Mung Pahang

Entry hok rajing nok naip sket. Puasang ngat ekpong duk umoh sewa. Dok tahu nok wat nape. Ari-ari gi mari masuk UiTM. Tekang nok mapuh idup. Kalu la kulik aku nie hok jenih mudoh ceroh. Tobak puteh leput doh aku. Memang kaloh ar mat saleh. Doh ari-ari duk perak dalam umoh. Tubik betor-betor je. Kaloh anok dare. Anok dare pon dok macang aku aku rase.

Doh la dekat ngat doh nok prekse. Aku sutir abok agi dok blajor. Keje tido je. Doh bayang ar, buke buku je, mata rasa pe ade setang gatung. Meroh dok soh kate ar, pe dok cukup tido. Padahal tido parok doh dari jage. Ngang assignmeng nye blambok. Aku nie hok jenih malah doh. Meng kopi paste je. Lok ye lecturer nok vi brape pon, janji assignment aku siap. Daripade dok leh markah lasung, at least ade gok. Woh, tubik bahase mat saleh plok. Ginie ar kalu orang tganu koya hebak. Padahal dok hebak starang.

Doh ar tu, aku malas doh nok naip panjang-panjang. Lengoh tangang ase. kekgi dok leh pulok nok jawak prekse. Bereh boh, aku bramboh lu.

Comments

  1. hahahaha....aku phm tang...ko koya hebat..haha
    pastu ko ni maleh la...lagi...dok copy paste je keje assgnment..pastu ko pasan ko mat saleh..haha..

    first para langsung dok pehe aku...haha..buleh gle terbelit2 lidah aku nk sebut prkataan..haha gud one..:))

    ReplyDelete
  2. Hanan: hahahaha...... Blajor lg ye pahnie....

    Megat: mg sedakk agi. Hahahahah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts