I'm Coming


Salam buat semua, sudah lama juga agaknya aku menyepi dan kini aku kembali. Bukan untuk bermadah bicara, luahan mood dan insiden yang berlaku sejak kebelangan ini tapi sekadar membuktikan yang aku masih setia dengan blog aku ini, cuma masa dan keadaan yang menyukarkan untuk menghabiskan masa disini.

Aku tak kemana pun sebenarnya. Lepas habis sukan Masum, aku tinggal kat umah aku jap kat port klang. Nak kata sekejap pon tak jugak, adalah dekat setengah bulan. Kebosanan memang jelas terasa, tapi apakan daya tempatnya agak 'dipedalaman' sampai coverage untuk broadband pon tak ada. hari-hari, sekadar menjalankan rutin RTM iaitu rehat, tidur dan makan.

setiap detik sehinggalah tangga 10 June iaitu tarikh keramat keputusan peperiksaan pelajar UiTM dikeluarkan. Macam biasa, pada masa-masa macam nie la portal UiTM menjadi laman yang paling sesak mengalahkan facebook. Tapi alhamdulillah kami pelar EC220 tidak perlu bersusah payah pergi ke cyber cafe atau dimana saja untuk cek result kami. Apa yang kami perlu buat ialah call fakulti kami. Kepada budak-budak lain diharap jangan jeles.

Keputusannya, alhamdulillah dan cukup membanggakan dengan usaha aku walaupun ada subjek kegemaran aku yang sedikit tidak memuaskan. Aku tak komen apa-apa, cuma kawan-kawan aku je yang tahu kenapa. Setakat ini jelah cerita I'm coming. Hehehehe........

Comments

Post a Comment

Popular Posts