Luahan-Terus Mencari

13/01/2010-Rabu

kelas hari nie sepatutnya start kul 12.00 a.m
tapi aku terpaksa bangun awal sebab nak kna cari pelan
mengantuk memng x usah diceritakan
bayangkan setiap hari kelas start kul 8 a.m
dah la malam tidur lambat sebab banyak kerja
hari nie aku ngan Mera pergi MPSP
tapi kitorang x masuk pon
sebab geng-geng pompuan group aku dah
masuk untuk mintak pelan
so aku ngan Mere lepak jer kat bawah tu
lama gak ar, pastu dia cakap dah dapat
kami pon balik la
macam sia-sia je kitorang pergi
last-last pelan yang kami amik tu
tidak diluluskan oleh pensyarah
so kena la cari lagi

14/01/2010-Khamis

hari nie kelas abis start pukul 8a.m -12 a.m
habis kelas aku balik umah bersiap jap
sebab pukul 2 p.m kitorang nak gi MPPP
harap boleh dapat la pelan kat sana
hari nie aku pergi dengan Mere, Fathi & Miezan
perjalan agak memenatkan walaupun dekat
tapi letih menunggu
kitorang agak kelewatan sebab nak tunggu feri & bus
sampai-sampai kami terus amik bus ke MPPP
sampai kat MPPP kitorang terus masuk & menuju ke kaunter
Hampa, memang hampa.....
rupa-rupanya MPPP nie cuma mengenai
urusan pungutan sampah & landskap sahaja
kami tukar hala tuju kami ke menara Komtar
sampai sana pulak pejabat dah ditutup
penang+bengang+lapar
terus balik dan tidur sampai ke Isyak

15/01/2010-Jumaat

hari nie hari ketiga kami cari pelan
kali nie aku pergi ngan dak Gruoup aku
Iqa, Masyi & Mere
tempat yang kami pergi sama macam hari pertama
MPSP(majli perbandaran seberang perai)
cubaan kedua sebab pelan yang kami amik ari tu tak diluluskan
harap-harap kali nie dapat la
sebab aku dah penat berjalan jauh
akhirnya, dapat jugak pelan di ingini
gembira x terkata aku time tu
lepas nie boleh la aku tido puas-puas

Comments

Popular Posts