Luahan-mengarut

mengarut jap

tadi aku baru je abes kelas ECM407
skg ada gaps 3 jam sblom start kelas ECS408
balik umah jap menghadap laptop

memang lama betul aku x meng'update' blog aku nie.
sebenarnye memang banyak bende aku nak cerita
tapi masa x mengizinkan
padahal time Degree nie, xde la sesibuk time diploma
yang jadi masalah ialah mata aku nie
asyik x larat jer nak bukak
sampai umah jer
nampak bantal terus tido
tido plak, bukan sekejap-sekejap
kadang-kadang orang azan maghrib baru bangun
memang lansung x sedar
nasib baik member aku kejutkan
kalu tak, sampai esok pagi baru bangun
hahahaha.......

agak seronok jugak ar duk kat penang nie
mintak-mintak la kau x lalai
sebab nie jalan terakhir aku
kalu aku jumpa jalan mati
memang x leh U-turn balik
hehehehe......


Comments

Popular Posts