Cara Menghalau Nyamuk Dengan Mudah


Salam, kelakar,lawak and so on. hahahaha... Puas aku gelak. Tadi tengah bosan menunggu baju siap ibasuh oleh mesin basuh. Aku pon buka la page-page yang aku like kat FB. Then aku jumpe bende nie. Cube korang bace dan korang bayangkan kalau korang yang jadi Ustax tu, ape reaksi pertama korang dan camna korang nak jawab balik soalan tu. Berpandukan kepada soalan, xde la susah mane pon. Tapi geram jugak bila baca. hahaha.....



Nyamuk o nyamuk pandai jugak ko rupenyer. Baru aku tahu nyamuk nie kalau masuk rumah die akan masuk melalui pintu depan sebab nak tengok selipar ade tak kat rumah tu. Kalau ade baru terjah, kalau tak pergi cari rumah lain. Pastu kalau semua manusia tahu tektik nie berkesan mesti semua simpan kasut dalam rumah. Hahaha.... cube bayangkan mesti lawakkan. Bukan setakat nyamuk je tak masuk, tetamu yang datang pon konfius sama ada tuan rumah tu ade ke tidak.

Nie antara komen-komen yang diberikan dari soalan tersebut.



Kalau betula bende nie menjadi, mesti dah tak laku ubat nyamuk kat kedai tu... Semua men sorok selipar jer. hahaha.... So korang bila lagi nak cube. hahahaha

Comments

Popular Posts