Ketagih Upload Gambar di IG.

salam readers, korang ade instagram x? Kalau ade, gambar korang korang suke post? Aku suke follow IG yang post gambar-gambar makanan dan gambar-gambar view yang cantik-cantik. Dulu masa awal-awal aku create IG, aku suka upload gambar makanan. Then bila duk India nie aku dah xe makanan yang best-best nak dimakan. Hari2x nasi putih dan telur rebus. So aku decide nak tukat objektif IG aku (Bajet macam buat research proposal) aku nak upload gambar view cun-cun sebab aku suke mengedit gambar. Dibawah nie antara gambar yang aku edit. Tak semua gambar yang aku snap, ade yang kawan aku snap tapi aku memang xde curi orang lain punya gambar. Jadi aku harap korang pon same. Kalau nak mintak kebenaran, jangan amik hak orang tanpa pengetahuan owner die.  Kalau suke, nanti follow la saya punya Instagram, cari je az_one_90. Ok thanks...

Gambar nie masa trip backpack ke Kemboja dan Vietnam tahun lepas.


Nie pon same gak. Lokasi yang sama ngan diatas. Depan Royal Palace, Phnom Penh.
Yang nie dekat Melaka. Aku lupa apa nama tempat die. Masa nie aku pergi program ngan budak PEERs UiTM Shah Alam.
Nie gambar sunset kat Pasar Payang, Terengganu. Caya tak akalu aku cakap gambar nie diambil mengunakan camera phone 2 MP je. AKu lupa brand ape. Ade Sony Ericson.

Nie pon kat kemboja jugak. View sungai Mekong.
Yang nie pulak Pulau Pangkor. Gambar Tahun 2011. Pergi program ngan PEERs jugak.
Gambar aku ngah bagi makan burung merpati depan royal palace.
Nie pulak gambar aku kat Pantai Teluk Ketapang Terengganu. Dekat je ngan rumah aku :)





3 comments:

  1. Cantiknya ciptaan Allah...

    ReplyDelete
  2. akak ada IG
    create sbb nak intai xtvt artis
    boleh?
    nnti akak follow IG kamu ye

    ReplyDelete

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.