Hidup Yang Menyedihkan

Salam..
Nothing much to say....
Hidup aku memang membosankan sejak kebelakangan ini.. Hari-hari menghadapa buku teks, nota, kalkulator. Otak penat mengira dan menghafal. Exam punyer la susah, 1st time aku stress giler vavi time jawab exam. 19 Jan 2012 nie my last paper. Siyesly banyak giler nak kena hafal. Rasa menyesal pulak amik course Civil Engineering. Aduiii..... Hari-hari terperak kat dalam rumah, kuar untuk makan sahaja. Memang sedih giler hidup seorang pelajar dekat-dekat minggu exam nie. Tapi lepas je abes exam, banyak giler program akan aku ikuti.

27-29 Jan 2012: Program Di Taman Negara
2-4 Feb 2012: Kursus Scorer Kriket Melayu
17-21 Feb 2012: Trip to Cambodia & Vietnam


Nie gambar pada 13 Jan 2012 ari tu semasa majlis perpisahan bersama student International.
Nie geng-geng German bersama Pn Azah kaunselor dari OIA. Dorang nie dah nak balik German so nie dikira farewell party untuk dorang la. Ok stop, aku nak study dulu.




3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Heheh.... agak tak bersyukurkan? hehehe... btw thank you. Nie post gara-gara stress. hehehe

    ReplyDelete

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.