Peperiksaan Sekitar Selekoh.

Exam Around The Corner!!

Salam no mood nak update. Aku tak berape nak sihat. Sekarang study week, cuti sampai 3.1.2011. 4.1.2011 tu aku dah start exam. Sekarang ngah menunggu turn nak basuh kain. Orang sibuk study, aku sibuk buat report tahunan persatuan. Dateline kena submit before 4.1.2011. Kena siapkan cepat-cepat sebab aku nak study plak. Kat bawah nie jadual exam aku.

4 Januari 2012 - Hubungan Etnik
7 Januari 2012 - Calculus III For Engineers
10 Januari 2012 - Inditerminate Structure
19 Januari 2012 - Engineering Hydrology

Sem nie paper x banyak tapi semua tough giler vavi susah extrem complicated dan seangkatan dengannya. Soalan test pon macam soalan final. Lecturer macam saje je nak bagi kitorang tensio. Cary mark Indi paling rendah aku pernah dapat selama aku belajar kat UiTM. Tension. A tolak tepi. janji aku buat yang terbaik. Ok... sekarang aku nak pergi basuh baju.

No comments:

Post a Comment

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.