Give Up dah Aku Join Online Contest


Salam.... sejak dua menjak nie aku semangat pulak join online contest. Bukan ape, hadiah yang ditawarkan siyes gempak-gempak. Mostly dorang akan pertaruhkan Ipad 2 sebagai hadiah utama. So aku pon semangat lah join walaupun dah ada Ipad.

Eh jap. kepada akak Along Nidar, sorry saya tak pos lagi hadiah akak ari tu sebab sibuk gilos. Hadiah akak lagi satu dah selamat sampai, tapi tak tahu kenapa akak punyer Posman malas nak hantar. Nanti saya pos balik ea... sorry amik masa jap.

Ok back to our topik (our?) Aku dah give join oline yang main vote-vote nie sebab ade makhluk yang memanipulasikan voting dengan kepandaian die. Maksud aku cheating alias menipu. Aku berenan giler ngan satu contest nie iaitu anjuran Samsung Malaysia. Hadiahnya siyes gempak. So semangat la aku join jawab quiz hari-hari, sambil makan pon tahan duk klik kat iPad, nak pergi toilet pon tahan. Siyes aku tak tipu. Tapi last sekali aku dapat detect yang ade orang menipu. Camna die buat aku tak tahu la, tapi macam die hack system untuk bagi point die meningkat dengan banyak untuk setiap saat. Bayangkan quiz tu boleh dapat 30 points untuk setiap 5 soalan yang ko boleh selesaikan dalam tempoh paling cepat 4-5 saat, tapi makhluk nie boleh dapat 1000points dalam tempoh 1 saat. Logik x?

Siyes aku tak tipu... aku refresh link tu setiap saat nak tengok leaderboard tu dan terkejut giler bila aku tengok points die meningkat dengan mendadak giler vavi camtu.

 

So sekarang cube korang tengok, dalam masa beberapa jam dia boleh dapat 4 ratus ribu points even yg kedua tu jauh ketinggalan. Aku yang  7 jam depan laptop pon dapat 17240. So memang aku give la nak buat... nie gambar latest aku tunjuk, actually sebelum aku give tu, aku kat rangking ke-5.  Point nie akan di flush untuk setiap 2 hari, mean after two days dorang akan pilih 2 pemenang yang paling highest. Yang pelik lagi, pemenang sebelum nie yang jawab quiz dalam masa dua hari pon xleh dapat points sebanyak penipu nie.

Kalau korang x caya ngan apa aku cakap nie, korang boleh rujuk SINI.

1 comment:

  1. tu la..main jgk game nie..tkejut tgk cpt sgt points org tu naik..huhu

    ReplyDelete

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.