Saya Nak Samsung Galaxy S II Sebab..

Salam.... wah tetiba semangat pulak join join GA. Nak update blog punyer la malas, last-last ade jugak yang buat aku gatal tangan nak menaip balik. Mane taknye, hadiahnya bukan cikai-cikai cap ayam... owh, ambo nok joing, metar-metar nok mikir idea kejap deh.


Contest ini dianjurkan oleh Beta.my & ditaja oleh Mynewshub



Wohoo..... sape x nak menangkan? tengok la hadiahnya ape. Even GA yang dapat top up RM10 henget pon ramai yang join lagi kan pula yang tertarik memang daboom nie. hohohoh..... Nak beli konpem2x la tak mampu kan.... student mane la ade duit, PTPTN pon abes bayar umah sewa ngan wat makan...... setakat Nokia 3310 mampu la, tu pon dah PUPUS sekarang. hehehe..... Kalau nak tahu nie la tepon gua (Sony Ericsson Z250).... nie pon diwarisi dari abang-abang gua... sebab nset gua yang lama dah arwah..... kadang2x malu nak wat kluar dari poket... hohohoh.....




Kalau dapatla kan... (Eh konpem dapat punyer... :p) nanti boleh show off kat kawan-kawan yang lain. Dorang asyik belagak jer ngan aku beli tepon baru... aku plak pakai tepon zaman batu lagi.... baling anjing pon mati. hahahaha........ Pergi kelas tepon pegang kat tangan je nak bagi orang nampak... pastu jalan-jalan sampai tekan-tekan walaupun xde nak buat ape.... mesti dapat bayangkan kan? hahaha... bongok punyer olang.....

Bila dah dapatkan, konpem la aku jaga elok-elok. bagai menatang minyak yang penuh gitewww.... maklumlah, benda mahal walaupun dapat FREE. Sape nak pinjam aku akan cakap... NO!!!! kalau nak pergi beli satu. Pastu hari2x lap.... simpan tepi bantal masa nak tido. pastu kunci pintu bilik sebab tak bagi orang lain masuk. (Malampau tak?)

Tapi kan.... kalau tak dapat..... mesti aku sedih giler vavi..... berbulan-bulan tak update blog sebab malu tak menang... Tapi aku ucap terima kasih kepada yang menyokong aku, terutama mak ayah, keluarga, atuk, nenek, jiran sebelah, mak kantin, mak cik cleaner, pak guard UiTM, kawan-kawan yang menyokong aku selama ini. Saya sayang kamu semua...... walaupun saya gagal, tapi kamu tetap dihati saya( wah, ade kene mengena ker?) Dah macam tersingkir dari AF dah.


Owh, ape akan dipertimbangkan untuk dapat top 3. Ah sukenyewww...... terima kasih yer pihak penganjur dan penaja..... Moga Allah panjang dan murahkan rezeki kalain semua. Amin......




sekian dari saya...... bye3x.....

6 comments:

  1. tolong vote kan boleh
    http://diriinilengkapkembali.blogspot.com/2011/11/tolong-saya-vote.html

    tq

    ReplyDelete
  2. sengalnye la...tapi sonok bace...haha

    ReplyDelete
  3. hahahahaha..lawak lah!!!!insya'allah...ade peluang..:)

    ReplyDelete
  4. wahh.. kretip sungguhhh.. insyaallah, dpt la 2 nnt..(^_^)v

    ReplyDelete
  5. terima kasih ye semua yang menyokong.... :)

    ReplyDelete

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.