Aku curi dari: Tyra Saja (Sorry aku curi ko punyer. hahaa)
Dia pon curi dari Ban Ashaari gak... tapi dah di creditkan.... kira halal la..

Aku tak terniat pon nak masuk campur pasal isu nie... cume aku x leh blah bila baca komen si PENGARAH POYO tu.... bajet citer die BEST... aku dah tengok citer nie, tapi nasib baik aku tak tengok kat wayang. kalau tak bazir duit aku jer..... Download sudah... padam muka ko. hahaha.... Bagus betul Astro first kan? Like sampai bila-bila....

Saudara tu tanye dengan nada baik-baik jer.... Kenapalah dibalas ngan bahasa yang macam kurang pendidikannya... Itulah manusia sekarang, nak dengar nasihat dari orang atas-atsa jer. Sedangkan nasihat dari orang bawah-bawah pon berguna jugak. Dia tu, banyak sangat ker ilimu pengetahuan bab-bab agama? Salah ke kalau orang nak bertanya.... Susah betul nak terima kritikan. Pujian tu la yang dia sanjung sampai ke mati.

Walaupun aku tak bagus sangat bab-bab ilmu agama nie... tapi xde la jahil. Geram jugak bila isu berkaitan agama jadi bahan lawak.... Ko buat cerita utk kami tonton, so kami juga berhak mengkritik. kalau tak kerana kami, tak laku pulak cerita ko buat. Nak jadi cam Dr. Rozmey ker? Opss.. silap... Lain kali, terimalah terguran dan pendapat dari orang lain walaupun budak kecil sekali pon. Anda orang berpendidikan, jangan jadi macam orang tak pernah pergi sekolah.


No comments:

Post a Comment

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.