Saya Tak Boleh Bla....

Wahahahaha..... rase cam klakar plak bila aku baca post yang lame2 dulu. Tyme tu baru nak jinak2 dengan dunia blogger. Bila baca balik, malu pon ade gak. Cam budak2 yang baru nak up. Hahaha..... Ade sesiapa yang rase cam aku tak. Kalau korang xde keje sangat, korang cube la bace post korang yang lame2 tu. Mesti rase lain macam kan. heheheheh.... Ce cube try test....

http://farm3.static.flickr.com/2358/5711666854_0367ec596f_b.jpg
kredit to jumie( weh, nanti jupe aku kt Kg., kite makan ICT)

terutama skali yg nie:
mesti time nie aku tengah bermasalah giler.

Aku mohon pada-Mu Ya Allah,
tabahkan hatiku
dalam mengharungi ujian
dan dugaan yang telah Engkau takdirkan
dalam kamus hidupku
sesungguhnya itulah satu-satunya
jalan keinsafan yang engkau jadikan
untuk hamba-Mu yang jahil ini,
aku redha dengan apa yang Kau berikan,
aku mohon pada-Mu,
ampunilah dosa-dosa orang disekelilingku
sesungguhnya kehadiranku hanya sekadar
barah yang kian parah bagi mereka
aku sedar Ya Allah
sesungguhnya
aku bukanlah manusia yang sempurna,
leka dengan kejahillan dunia
sehingga lupa akan azab yang Kau janjikan
Ampunilah dosa ku Ya Allah......:'-(

seandainya aku ditakdirkan
'pergi' dulu.......
aku redha dengan aturan-Mu
biarlah pemergianku bukan untuk ditangisi
Selamat Tinggal Aku Ucapkan

4 comments:

  1. hahahaha..bila baca entri lama,mmg pikir,"ya Allah,kenapa la aku boleh tulis macam ni"..hahaha

    ReplyDelete
  2. aku x rasa pape pon. hahahaha. oit start blom short course?

    ReplyDelete
  3. hahahah.... dah start dah..
    ko memang. hehehe

    ReplyDelete

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.