Korang Tengok La Sendiri.

Monday, May 9, 2011

Salam, wah tak sabar betul la nak balik kampung halaman. Cuti empat bulan nie tak tahu nak buat aper. Ingat nak pergi melancong kat pulau redang. Dah 7 kali aku pergi sana tapi masih tak puas2. Sape yang pernah pergi mesti tahu bertapa cantiknye tempat nie. Aku malas nak cerita panjang, so korang tengok la sendiri. Semua gambar kat bawah nie, aku amik sendiri menggunakan Canon 1000D. Yang gambar underwater tu, amik dari abang ipar aku yang kerjes sebagai instructor diver kat BRBR.


http://3.bp.blogspot.com/_h0GN9V8IJaE/TDbptNbWUjI/AAAAAAAAAvI/Letk1XDvo0E/s1600/IMG_5056.jpg

http://3.bp.blogspot.com/_h0GN9V8IJaE/TDMC-AOZtTI/AAAAAAAAAtQ/n9AU-MR4lUU/s1600/IMG_4977.jpg

http://2.bp.blogspot.com/_h0GN9V8IJaE/TDdX47ehX0I/AAAAAAAAAwA/qWFszlyIs1E/s1600/IMG_4880.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_h0GN9V8IJaE/TDdaJNGqFXI/AAAAAAAAAwI/likcM_wG5n0/s1600/IMG_5004.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_h0GN9V8IJaE/TDwt5a3AkiI/AAAAAAAAAw4/J9bU4avjtQo/s1600/P4110038_edited.JPG

http://2.bp.blogspot.com/_h0GN9V8IJaE/THn4MakJioI/AAAAAAAABOs/9KpzrrXzylY/s1600/IMG_4161.JPG

http://3.bp.blogspot.com/_h0GN9V8IJaE/TDXvl_RkbGI/AAAAAAAAAu4/CO_1zC1LA3s/s1600/P4120102_edited.JPG

http://4.bp.blogspot.com/_h0GN9V8IJaE/TDWqQut2N9I/AAAAAAAAAug/4D90p62xUSU/s1600/P4120083_edited.JPG

1 Comments:

qaseh johanna said...

wah cantiknya gambo ni..akak xmampu nak berDSLR lg la dik oi.. hehe

kontes kat ats nun cam bes..tp xde la pulok gambo akak..akak suke amek gambo org je..hihi

mknenye tak dapat le nak join.. sedey2..

Post a Comment

 
Aku Si Typo © 2010 | Designed by Budak Nakal | Blogger Template by kozumi_ro
Seo Template By Budak Nakal Blogspot