Kepada Penganjur Contest kat Blog, sila baca nie.....

Salam... wah dah lama jugak kan aku x update blog. Sejak busy ngan exam anda bende yang aku sendiri x tahu. So pagi nie teringin pulak nak berblogging. First skali, thanks bagi sesiapa yang join contest yang aku buat. Alhamdulillah dapat sambutan. So kepada sesiapa yang nak join tu, cepat-cepat la join ye. Rugi kalau lambat-lambat, nanti terlepas.

Aku sekarang tengah buat intersasi, ari nie cuti sempena WESAK's Day. SO lepas nie bertambah busy la. Walaupun satu subjek, tapi satu hari aku kena belajar 5 Jam kerana lecturer nak habes dalam masa yang singkat. Ank die nak kahwin la, nak bertunang la.

Tapi cam bosan je nak berblogging sekarang nie, semua yang lain cam dah sunyi menyepi. Ade sesiapa yang anjurkan contest tak? Aku tengah semangat nak join nie. Contest ye, bukan GA atau Lucky Draw, sebab aku x minat nak mencuba nasib. Sebab selalau x dapat pon. Hehehehe....

http://farm3.static.flickr.com/2035/5711105347_5c70b93659_b.jpg

1 comment:

  1. ADAM dalam proses nak buat.. follow adam yer..

    ReplyDelete

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.