Orang Cakap Tulisan Saya Macam Tulisan Perempuan


Selalu jugak orang cakap tulisan aku cam tulisan perempuan. Kenapa ar?
Sebab cantik kah? Kemas kah? Or PERLI kah?

Aku pon tak tahu la kan....
kadang2 ade jugak lecturer yang tegur....
salah ker kalau lelaki tulisan kemas n cantik
tapi bagi aku, tulisan aku nie bukan elok sangat
aku cuma suke tulis dengan kemas jer sebab senang nak baca
kalau serabut memang nak tengok n study pon malas
nie pon tulisan yang malas aku nak tulis

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/207304_1823088791460_1667456795_1795291_5286521_n.jpg

Aku rasa, ade ramai lelaki yang tulisannya cantik2
ade jugak perempuan yang tulisan yang x seberapa nak cantik
tapi mostly perempuan lah yang tulisannya cantik n kemas

Nak tahu x kenapa tulisan aku tak 'buruk' sangat.
sebab cita2 aku bukan nak jadi Doktor.
hehehehe

12 comments:

  1. aah la...mcm tulisan pmpuan la...hehehe

    ReplyDelete
  2. hahaha.serious tulisan hg lagi lawa dari aku kot. hehe

    ReplyDelete
  3. jarang sangat la nak jmpa tulisan lelaki kemas...jarang-jarang...bak kata p.ramlee...cantiknya tulisan awk...macam ni...baru ada semangat nak study...lau tulisan doktor tu...rasanya belum mula baca....otak dah bagi signal " PENAT..nak PITAM" ....

    ReplyDelete
  4. hahaha... bntuk tlisan memg cam pompuan la!

    ReplyDelete
  5. sebab cita2 aku bukan nak jadi Doktor... haha good reason 4 sure!

    ReplyDelete
  6. lawa (^_^) mcm print hand .. SMART ade style huhu

    ReplyDelete
  7. Hahaha..... thanks semua...
    cantikkah o perlikah?
    hehehe..... Btw thanks sebab komen...

    ReplyDelete
  8. giler lah kemas cun tulisan...bukan perli nie

    ReplyDelete
  9. sumpah cantik gyler tulisan. :)
    "sbb aku bukan nak jadi doktor"
    haha. nice one ! :D

    ReplyDelete
  10. cantek dn kemaslah. senang nak baca. bkn mcm tulisan boss kakchik. berpinar-pinar menengoknya. hahaha ..

    ReplyDelete
  11. cntik la.... aah, cm tulisan ai.. hohoho.. very2 kemas!!

    ReplyDelete

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.