Awek Negeri Mane Paling Cun?

Wednesday, April 6, 2011
MasyaAllah, Tadi masa kepala otak tengah penat menghafal, aku pon Facebooking la kejap. Then ade la seorang teman kat FB nie share link mengenai pertandingan Miss Universe Pahang kejadah..... Aku pon tengok lah.... wow, awek cun siot. Dah la cun, seksi plak tu, memang ade la ciri wanita melayu terakhir. Opss.... pembetulan, wanita melayu akhir zaman. Pelik betul aku, camna la event cam haram nie boleh dianjurkan. Bukan cam haram, memang haram pon.

Yang tak leh blahnya ialah, wakil dari setiap negeri pon ade.... negeri Terengganu pon boleh hantar wakil. Balik kampung jual keropok lekor la weh.... elok2 daptat rezeki halal, bende nie jugak ko nak buat. Aduyai..... artis Malaysia pon same, camne boleh erlibat ngan event kejadah nie. Pakai tudung dah, tapi macam x tahu mana halal haram. Aku nie bukan bagus sangat bab agama, tapi sangat2 memalukan bila event kejadah nie diadakan di Malaysia yang agama rasmi nya Islam. Yang join tu plak semua islam, tak tahu la kalau dah murtad. Tapi mulut ingat plak Allah, bagi salam la.... ucap Alhamdulillah la.....

Kalau nak tahu apa yang aku bebel nie, sila tengok video kat bawah nie yer... Arghhhh....

0 Comments:

Post a Comment

 
Aku Si Typo © 2010 | Designed by Budak Nakal | Blogger Template by kozumi_ro
Seo Template By Budak Nakal Blogspot