Untuk Peserta "Follow Mollow"

Salam buat semua.... 1st skali aku nak minta maaf for those yang join GA "Follow Mollow". Aku tak jadi nak umumkan pemenang. Minta maaf banyak-banyak yer.....

Owh, baca sampai habis dulu. Sebenarnya bukan tak jadi nak bagi hadiah tapi maybe lambat sikit sebab aku sibuk giler sekarang nie. Banyak sangat tugas yang dipertanggungjawabkan. Bukan aku yang gila kuasa tapi tu memang tugas yang terpaksa aku tunaikan. Ade yang rela, ade yang paksa rela. Alhamdulillah semua housemate aku dah balik, so dalam masa terdekat nie aku akan usahakan untuk minta dorang cabut undi.

Minta maaf sangat atas kelewatan. Rabu nie aku ade program bersama ahli PEERs UiTM Shah Alam. Aku yang jadi pengarah program tu, so sibuk sikit la. Dalam masa yang sama, aku jadiBiro Publisiti bagi Pertandingan Mereka Peta Interaktif UiTM Shah Alam. Nak buat poster la, banner la, dan macam-macam lagi.

Sabar ye sabahatku sekalian, akak-akak, adik-adik semua. InsyaAllah dalam minggu jugak la aku announce kan. Tunggu......

Don't be sad..... Sabar itu akan membuahkan hasil

8 comments:

  1. Haha...Take your time. Life student kan memang macam tu. =D

    ReplyDelete
  2. Thanks for ones marvelous posting! I really enjoyed reading it, you will be a great
    author. I will always bookmark your blog and will often come back
    down the road. I want to encourage one to continue your great writing, have a nice
    weekend!
    Also visit my site ; Black friday

    ReplyDelete

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.