Saya Stress

Salam...... buat semua peserta, tunggu kejap ea.... Maybe esok saya akan umumkan nama mereka yang bertuah. Sekarang memang penat giler. Kebetulan hari nie cuti FKA, so semua housemate keluar makan angin entah kemana so nak cabut undi sekarang memang xde orang la. Aku pulak baru jer balik dari HEP untuk antar Kertas Kerja, jumpe kaunselor jumpe penasihat persatuan, Jumpe orang nie, jumpe orang tu. Sirius penat........ Orang lain cuti boleh rehatkan diri, tapi aku banyak pulak kerja. Jumaat nie aade test Hydrolic plak. Ape pon tak study lagi.

Harap-harap semua berjalan dengan lancar. Mood nak study pon x datang lagi. Malam nie plak ade program jugak, siap kena bagi talk lagi. Aduih, nak cakap ape la ek malam nie. Nasib baik semua dah settle, tunggu je la malam nie.

Saya stress.....


2 comments:

  1. peserta apa ne?????

    ho, g minum airr..g tgk benda hijau.ilg la stress tu.hihihi ;)

    ReplyDelete
  2. harap2 saye bertuah sempena beday yg dah seminggu berlalu..

    ReplyDelete

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.