Andai Itu Yang Kau Mahu

Friday, February 11, 2011
Salam buat semua...... hari nie mood aku memang tak menentu. Rasa macam nak belasah orang ade gak, tapi tahan je la. Aku rase bengang giler kat sesetengah individu-individu. Aku cuba elakkan dari membenci, sebab aku selalu ingat pesanan kawan aku masa kat sekolah dulu. "Percayalah, kalau kita benci pada seseorang, ketahuilah bahawa di luar sana lebih ramai yang membenci kita". Jadi lebih baik aku simpan je hajat tu.

Aku malas nak cerita panjang. Cuma aku nak bagi tahu, aku tertarik dengan kata-kata dari blog sahabat aku nie.

http://www.turnbacktogod.com/wp-content/uploads/2010/05/Pray-For-Gods-Servants.jpg

"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan"

Tuan empunya blog, Asratul Iqbal. Singgah-singgah la kat blog hamba Allah nie. Alangkah indahnya hidup ini sekiranya segalanya dipermudahkan oleh Allah swt. Kadang-kadang aku rasa diri ini kosong. Masih mencari-cari sesuatu. Masih perlukan perubahan.

1 Comments:

sissyira said...

as salam

kadang-kadang terasa hanyut dgn kemodenan dunia..huhu


Jom Baca dan Komen--senarai nama pemenang 1st contest bila saya mati by sissyira

Post a Comment

 
Aku Si Typo © 2010 | Designed by Budak Nakal | Blogger Template by kozumi_ro
Seo Template By Budak Nakal Blogspot