Terima Kasih

Salam buat semua...... mulai hari ini kemungkinan hidup aku bertambah busy. Mungkin aku akan tinggal sekejap dunia blogging untuk beri tumpuan pada dunia sebenar. Alhamdulillah setakat semalam.. perjalanan hidup aku masih lagi tiada sebarang masalah. Jadi biarlah berterusan sampai bila-bila.
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1380.snc4/163266_491276533558_108043508558_5901281_683982_n.jpg
nampak macam syok sendiri jer

Cerite mengenai semlam... Alhamdulillah selesai sudah Anual General Meeting Badan Peer & Kaunselor. A;hamdulillah juga semua berjalan dengan sempurna. Kini tampuk kepimpinan persatuan Peer telah di ambil alih oleh AJK 2011, diharap semua dapat menjalankan aktiviti dengan sebaik mungkin. Teruskan usaha agar Anugerah Persatuan terbaik tahun ini kekal milik Peer.

Mengenai Agm semalam, aku memang berasa sangat gementar kerana perlu mengetuai bacaaan ikrar dan memberi ucapan. Buat kali pertamanya aku mengetuai bacaan ikrar dan memberi ucapan dihadapan hampir 300 orang tetamu yang hadir pada malam itu. Alhamdulillah juga sebab aku berjaya deliver speech tu walaupun ade yang tersangkut-sangkut.

Terima kasih buat semua yang hadir, terutama my classmate yang sudi datang bagi support kat kitorang. Terima kasih jugak buat alumni, mantan , dan semua yang terlibat malam semalam.
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs073.snc6/168373_491276153558_108043508558_5901279_5882959_n.jpg
majlis penyerahan bendera simbolik penyerahan tanggungjawab kepada ajk 2011

1 comment:

  1. hehehee..bangga aku jdi kwn ko..haha..
    selamat mnjlnkn tnggungjawab ye..

    ReplyDelete

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.