MEREKA KATA ....



Assalamualaikum semua bloggers...... kali nie jom kite buat satu sesi bersama para bloggers sempena satu program anjuran Ben Ashaari. Wah, memang femes abang blogger kita sorang nie.... Ape yang aku respect sangat ialah kerajinan dia dalam menaip entry yang belambak-lambak setiap hari. Di ulangi, SETIAP HARI. hehehe.... Tu la salah satu sebab aku masukkan Ben Ashaari dalam blog list aku kat bawah tu. X least ade la jugak cerite-cerite baru setiap kali aku aku buka blog nie...

Dah cukup dengan pendahuluan untuk tuan penganjur, so sekarang aku nak ucap Salam Perkenalan buat semua yang singgah, tersinggah secara sengaja dan tak sengaja kat blog aku nie. Yang dah follow tu, aku ucap terima kasih sangat-sangat.... Orang cakap kawan biar seribu bercinta secukup termampu. Ehem ehem... ade sape bangkang? So jom la kena berkenalan antara satu sama lain.

Bagi aku la, kawan dekat blog lagi best dari kawan yang kita x kenal dan add kite kat mana-mana sociable macam FB, friendster and etc... sebab kat blog kite rase macam lebih dekat ngan dorang. Kadang-kadang tu, melalui entry diorang nie kita boleh tahu apa personaliti diorang. Walaupun bukan 100% tapi sdikit sebanyak mencerminkan perwatakan diorang.

Kepada semua yang sudi melawat kat blog nie... sekali lagi aku ucapkan terima kasih... dan sudi-sudilah tinggalkan sebarang bentuk komen atau jejak kat blog ini. Sumbangan anda amat dialu-alukan... tetapi jagalah batas pergaulan dan pertuturan anda.... sekian wasalam.

2 comments:

  1. yup agree wit that...mmg salut ler kt bro ben nie...kekandang tu baru jek abis baca n3 dia tup2 ada n3 baru muncul huhu

    betapa gegeh nye beliau sebagai sorang bloggers yng tegar huhu

    ReplyDelete
  2. salam, singgah baca info2 menarik kat sini...

    ReplyDelete

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.