Aku Rindu Padamu

Salam buat semua
dah lame aku x update kan?
Actually aku kat Umah Akak aku, Port Klang
umah die nie memang jauh dari bandar
sape pernah pergi West Port mesti tahu tempat nie
Bandar Armada Putra kat ngan Jeti Star Cruise
ari nie aku on9 pon sebab baru je terjumpe CC
bayangkan dah dekat sebulan aku duk sini
baru hari nie aku perasan akan kewujudan CC
CC nie pon macam tak terurus
kalau korang tengok pon mesti x perasan
Alhamdulillah, dapat gak aku melepaskan rindu aku untuk blogging



2 comments:

  1. west port mmg jauh uols...ingatkan port klang jek...hehe

    ReplyDelete
  2. Betul kak... mmg jauh giler.... bsan plak tuh duk sinie. hehehee

    ReplyDelete

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.