Sejenak Di Shah Alam

aku kini di UiTM Shah Alam
orang ngah cuti tapi aku pulak terhegeh-hegeh kat sini
ape kejadah la... hahahaha

actualy aku datang sini sebab nak jumpe member aku
nak amik barang yang aku tinggal kat umah sewa kat Penang dulu
kebetulan Si Apek Hud nie ngan terlibat ngan KARISMA
so aku pon amik la kesempatan.......
sebenarnya aku malas nak ulang alik pergi Penang amik barang
tak berbaloi, barang ciput jer,
tapi tepaksa keluarkan duit tiket yang mahal

seb bek la aku bawak lappy,
boleh la online dan update blog
walaupun bersusah payah aku hack password untuk log in tadi
akhirnya berjaya jugak.....


jap, ade satu kemusyikilan...
kenapa follower aku kat dasboard lebih ramai dari yang tertera kat atas tu
siapa tahu, sila jawab sekarang....

3 comments:

  1. apsal xckp, aku p penang smggu lps exam aritu...huhu...rupenye kwn ko apek hud tu mmbe housemate aku kt png tu jgk kn...huhu...

    ReplyDelete
  2. pak wang! awat tak mai saja sini. :D
    boleh jumpa aku. hehe..

    ReplyDelete
  3. nisah: lorh, ang x habaq... heheheh

    zaim: onkos nye xde la.... dah la kat umah sewa aku tu xde oarng... sume dah balik..

    ReplyDelete

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.